czwartek, 30 lipca 2015

Piwo kremowe

Jako fanka serii o Harrym Potterze nie mogłam sobie odmówić przygotowania znanego kremowego piwa. Robiłam je już nie pierwszy raz, za każdym razem trochę inaczej. Wersja na maśle, którą można znaleźć w internecie, do mnie nie przemawia. Głównie dlatego, że bardzo wyraźny smak tego składnika niesamowicie mdli.
Ach! I tutaj ostrzeżenie. Piwo kremowe jest ekstremalnie słodkie!
Wg. książki mogły się tym opić tylko skrzaty domowe. Ja jednak postanowiłam przygotować Kremowe na mocnym piwie.


Składniki:
250g krówek
1/2 szklanki mleka
łyżka masła
butelka ciemnego piwa

Przygotowanie:
Do rondelka wrzucić masło i wlać mleko. Podgrzać i dodać drobniej pokrojone krówki. Podgrzewać i mieszać do uzyskania jednolitej masy.
Do rondelka wlać piwo. Wymieszać.
Po dolaniu piwa stworzy się gęsta piana. Dzięki zastosowaniu ciemnego piwa nie będzie ona tak szybko opadać.
Napój jest gotowy do picia. Ja do ozdoby dodałam mini pianki (Tiger ,8 zł)

Ekstremalnie proste!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz